page

Cute Cherry

suke ke blog ni ? like kan ea..thank awk ..

they are a part of me :)

22 Oct 2011

to myself

at 00:22
-Aku belajar melupakan seseorang yg melupakan aku...
-Aku belajar memaafkan semua orang yg menyakiti aku...
-Aku belajar utk menjadi yg terbaik utk org yg aku sayangi..
-ttpi,ssuatu yg tak bisa aku pelajari yaitu,
"harus belajar TERSENYUM disaat org yang aku sayangi MENYAYANGI org lain...

Jika kita bnar2 sygkn ssorang
Maka biarkan org itu pergi dgn kbhagiannya.

Sy doakan spya suatu hri nnti awk akan temui apa yang awak cri
Spya suatu hri nanti awk akan mmahami apa erti SAYANG sbenar
... Spya suatu hri nanti,awk akn dpt mngtahui,bgaimana trlalu SAYANG ssorang,dan smga awk xkan prnah trlewat utk mnghrgainya...

Kekecewaan Bukan Penghalang Kita Untuk Terus Bangkit.. Tetapi kekecewaanlah Yang Menjadi Guru Kepada Kita Untuk Menanam Benih Dan Semangat Dalam Hati Untuk Bangkit Kembali Menanam Serta Membina Semula Apa Yang Telah Hilang..
Jangan Bersedih Untuk kehilangan Yang Kita hadapi Kerana Tuhan itu Adil dan Pasti Akan Menggantikannya Dengan Yang Lebih Baik Daripada Yang Sebelumnya..:-)

haziqah berkata terima kasih ♥♥

0 10000 yang berkata:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM.
.awak leh tak tinggalkan comment kat bawah ni ?.
SATU pun jadi lah..haha :3

 

♥haziqahtaib♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

copyright by owner haziqah taib