page

Cute Cherry

suke ke blog ni ? like kan ea..thank awk ..

they are a part of me :)

3 Oct 2011

si die jaoh di mata..

at 19:37
saya rindukan temook saya yang dulu..:(..dia sangat cute waktu saya barsama dia..ohh..i miss him a lot..sumpah rindu die sensangat..sekarang..jangan kata call..text pon kadang kadang..kenapa awak berubah sayang??saya ada wat salah ka??maaf kan saya k??
seriusly..i miss u damm much..ok..balas pon ketoet je..just cakap "hehe" "syg" "oo"..
sayang..nenek saya pon leh cakap begitu pada saya sayang..please..kembalikan razeen yang dulu..
haziqah berkata terima kasih ♥♥

0 10000 yang berkata:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM.
.awak leh tak tinggalkan comment kat bawah ni ?.
SATU pun jadi lah..haha :3

 

♥haziqahtaib♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

copyright by owner haziqah taib