page

Cute Cherry

suke ke blog ni ? like kan ea..thank awk ..

they are a part of me :)

8 Oct 2011

i love you and good bye..:')

at 17:28
assalamualaikum:)
hye beb..how are you??hope you in pink..*ayat karangan+skema*
haha..gurau je..:)
sekarang hp aq dah ramai x text..
bosan sangat sejak single ni..huh..
korang...
thank a lot pernah menyerikan hidup saya..
seronok text ngan korang..rase cham x nek tido je..
nak text setiap mase..
and thank sedarkan saya erti *kawan*
pembantu pembantu saya ketika susah
pendengar pendengar saya ketika masalah
pembebel pembebel saya ketika saya wat salah
tempat saya nak pau,buli n anda:)
seronok dapat kenal korang..
tpi..sekarang korang dah pergi
sangat jaoh dari saya..tapi
hidup mesti diteruskan kan??
ily korang sangat sangat
and semoge bahagie
good bye..
  • ABDUL HADI ABDUL SALAM
  • RAZEEN ADAM RAFIQ
  • ASSHAFF AZMI
  • MOHD FARID BASIR
  • AMIRUL AIZAT
SAYANG GILE MATI LAH KAT KORANG
haziqah berkata terima kasih ♥♥

0 10000 yang berkata:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM.
.awak leh tak tinggalkan comment kat bawah ni ?.
SATU pun jadi lah..haha :3

 

♥haziqahtaib♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

copyright by owner haziqah taib