page

Cute Cherry

suke ke blog ni ? like kan ea..thank awk ..

they are a part of me :)

24 Dec 2011

marry me ? yes i do ! :)

at 06:05


tajuk nye mungkin agak gatal dari mata awak kan ? ala ! x pe lah..bukan selalu wat ayat gatal gini...=__=
I'M BELIEVE IN TRUE LOVE =)
setiap orang ade jodohnye..kadang kadang saya dah selalu ditanya soalan soalan merepek..cham...
dia:heyp
saya:hi:)
dia:um!where your bf ?
saya:huh! ada..
dia:oh ya ? nape kat profile single ?
saya:bf ade..tapi saya belum jumpe jodoh sye lagi..insyaallah..satu hari nanti =)
dia:urm ? bile tu ? sanggup tunggu ?
saya:mestilah!satu hari nnti die akan datang !
dia:oh..sape lah agaknya jodoh awak ye..hehe :3
saya:mungkin BRUNO MARS =D
dia:@#$%%#!%^^&& perasan !
saya:=p

ya allah 
andaikan dia jodohku..
bukakanlah hati ku untuk terima dia seadanya..
bukankan lah hatiku agar jujur,taat dan setia kepadanya..
ku harap jodoh yang engkau beri kan itu..
dapat menjaga,mendidik ku..
agar taat pada perintahmu..
dan..
apabila ku sayang dan cinta kepadanya..
kurangkan lah rasa cinta itu..
agar..
ku mencintai engkau ya allah lebih dari ku mencintanya..
amin..

kepada bakal suami ku
walaupun sye x pasti siapa orangnya....
saya mencintai awak kerana ALLAH..
saya iklas mencintai awak..
saya akan pastikan awak yang terakhir untuk saya..
saya pastikan saya akan memiliki awak..
saya nak susah senang bersama awak..
saya nak awak jadi ayah untuk anak anak saya..
saya nak awak jage saya sehingga lafaz syahadah sy yg terakhir..
saya nak awak sarungkan cincin di jari manis saya..
saya nak awak orang yang selalu cium dahi saya..
saya nak jadi orang yang awak luah kan perasaan bila awak sedih..
saya nak jadi orang yang tersenyum bila awak gembira..
saya nak awak jadi imam saya ketika solat..
saya nak awak sentiasa ada dengan saya ketika saya takut..

yang halal itu indah sayang :')

semoga doa kita dimakbolkan ..amin..:)



haziqah berkata terima kasih ♥♥

0 10000 yang berkata:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM.
.awak leh tak tinggalkan comment kat bawah ni ?.
SATU pun jadi lah..haha :3

 

♥haziqahtaib♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

copyright by owner haziqah taib