page

Cute Cherry

suke ke blog ni ? like kan ea..thank awk ..

they are a part of me :)

13 Dec 2011

:'(

at 20:37
besar sangat ke salah saya sampai awak benci saya
besar sangat ke salah saya sampai awak tak nak kawan dengan saya
besar sangat ke salah saya sampai awak remove saya
besar sangat ke salah saya sampai awak block saya
besar sangat ke salah saya sampai awak nak buang saya jauh jauh dari hidup awak
besar sangat ke salah saya sampai awak -_____________-

kite dah lame kawan wak..x kan awk x kenal perangai sye ? apekene ngan awk erk ? sampai nak block bagai..ye ! sye tau sye salah..tapi x kan awak x dapat nak maaf kan sye ? tolong lah.. jgn jadi bebudak leh x ?
matang lah sikit.. umur dah 19 kan ? x kan x matang lagi ? lau ego pon .. please lah..maaf kan sye..awk nak sye wat ape lagi ? cat kat dinding tulis I'm sorry...gitu ? atau pun awk nak sye amik pisau conteng lengan sye tulis I'm sorry..pastu sent gambar dengan tangan yg berdarah tu kan awk..gitu awak nak ? ke awk nak sye mati dulu baru awk maaf kan saye ? macam tu ke ?

matang sikit lah wei..tolong lah..budak kecik pon tau nak maaf kan seseorang ! awak ni.makin tue makin x matang lah..=____=..salah saya just x nak video call ngan awk je kan ? x kan nak merajuk sampai sekarang..pegi lah merajuk sengsorang..pegi lah pegi !

semoge awak gembire ngan hidup awak ! :p
haziqah berkata terima kasih ♥♥

0 10000 yang berkata:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM.
.awak leh tak tinggalkan comment kat bawah ni ?.
SATU pun jadi lah..haha :3

 

♥haziqahtaib♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

copyright by owner haziqah taib