page

Cute Cherry

suke ke blog ni ? like kan ea..thank awk ..

they are a part of me :)

5 Dec 2011

game..:)

at 21:12
‎1. Ambil ayat dari bulan korang lahir:
January - aku sepak
February - aku lompat atas
March - aku karate
April - aku cium
May - aku terajang
June - aku peluk
July - aku buat sardin dengan
August - aku makan dengan
September - aku menari dengan
October - aku menyanyi dengan
November - aku jelir lidah kat
December - aku lari keliling

2. Ambil ayat dari tarikh lahir korang:
1 - burung hantu
2 - makluk asing
3 - public phone
4 - basikal aku
5 - lelaki salji
6 - gangster kampung
7 - mobile telefon aku
8 - hantu jepon
9 - kawan baik nenek aku
10 - kawan lembu aku
11 - cikgu lama aku
12 - kerbau ayah kawan aku
13 - ahli bomba
14 - lembu mak aku
15 - kambing ayah aku
16 - kapak mak aku
17 - lesung batu
18 - pedang aku
19 - lelaki lembut
20 - tikus adik aku
21 - ninja
22 - Chuck Norris
23 - mee kari adik aku
24 - kambing aku
25 - pemain bola sepak
26 - buaya
27 - ayam serama
28 - ipod aku
29 - kucing engkau
30 - kutu rayau
31 - hantu jepun

3. Ambil ayat dari angka hujung tahun korang di lahirkan:
1 - di dalam kereta aku
2 - di atas katil engkau
3 - di dalam jamban
4 - di bawah katil
5 - di atas motosikal
6 - di bawah jambatan
7 - di atas bumbung rumah
8 - masa makan atas meja
9 - semasa jalan2 cari kucing adik aku
0 - di dalam bilik tokwan

4. Ambil ayat dari color baju yang korang pakai sekarang:
putih - sebab aku suka macam tu
hitam - sebab aku memang degil
Pink - sebab aku memang terer
merah - sebab ade suara yang bagitau aku
biru - sebab aku seksi dan aku boleh buat
hijau - sebab aku betul2 serius nak lakukan
Purple - sebab ada orang suruh
kelabu - sebab aku tak boleh control diri aku
kuning - sebab ade orang ofer aku 10 rm
Orange - sebab aku pikir aku bijak
cokelat - sebab aku memang boleh buat
lain2 - sebab diri aku seorang ninja!



try it..^^
kalau saya
- aku terajang buaya  di atas motosikal  sebab aku pikir aku bijak
haziqah berkata terima kasih ♥♥

0 10000 yang berkata:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM.
.awak leh tak tinggalkan comment kat bawah ni ?.
SATU pun jadi lah..haha :3

 

♥haziqahtaib♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

copyright by owner haziqah taib