page

Cute Cherry

suke ke blog ni ? like kan ea..thank awk ..

they are a part of me :)

24 Jun 2011

semua tentang saya...

at 15:49
                                gambar ni amik kat tesco..tpi..yg kat belakang tu gambar baju2 dalam..mintak ampun ye......

assalamualaikom n selamat sejahtera..:)
hehe..tak jawap dose..lau jawap suke..ape senyum senyum??
ok..setelah beberape bulan wat blog ni..lupe lak nak kenalkan diri saya yang sebenar benar benar nye kat awk kan..mintak ampun sangat sangat ok deer..hehe..so..kite mule dari sekarang..one...two....go!!!

                                                             HAZIQAH BINTI MOHD TAIB
  • panggil ika,ziqa,adik,wit-wit,haziqah
  • mempunyai akak n abang
  • saya seorang yg manje sebab saya anak last
  • sangat sukekan haiwan n binatang
  • sudah berpunya..:)
  • memiliki seorang pakwe n raaaammmmaaaiiii kawan
  • gemar tengok tv,texting,bace novel,on9,update blog n shoping
  • suke teddy bear yg cute
  • teringin nak iphone,ferari
  • saya rindu awk
  • suke senyum sorang sorang
  • nomber telfon saya 0173524527
  • saya pengguna maxis yg setia
  • suke  memasak walau x sedap..
  • sangat ego,sensetif,positif
  • suke makan ice cream  n chocolate
  • suke warna purple,pink,hitam,coklat
  • x suke warna merah
  • sangat pandai berkata kata
  • suke kat cincin
  • berambut panjang
  • suke wat muke cute bile nak duit
  • bermacam muke bile kalah
  • cintakan islam
  • gadis bertudung di luar rumah
penat sudah..huhu...ok lah..sebenarnye bnyak lagi nk cite..tpi x dapat idea..:)
chao2 dulu
tahnk for read sayang...
muah cikit..:)


haziqah berkata terima kasih ♥♥

0 10000 yang berkata:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM.
.awak leh tak tinggalkan comment kat bawah ni ?.
SATU pun jadi lah..haha :3

 

♥haziqahtaib♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

copyright by owner haziqah taib