page

Cute Cherry

suke ke blog ni ? like kan ea..thank awk ..

they are a part of me :)

22 Jun 2011

berdating bersama pakwe lame di perpustakaan..=]

at 21:00
pada waktu rehat..saya dan rakan rakan idop mati saya pergi ke perpustakaan SMK TANJUNG DATUK yang gah tue..:)..saya x mau gi rehat sbb saya puase ari ni...lapo gile mati..x pe..saya masih sabo...ye lah..budak cute kene sabo kan??*ecehh..cute lah sangat!!! bior lah..:p...haha..saya pegi perpustakaan pon ade sebab..dah janji ngan MOHD FARID nak study bersama sama..kami mule mule plan nak study sejarah yang die dapat A+++ tu..tpi tadi saye tukar lak..saya nak belajar kimia..sebab ade keje skolah..tapi ape yang cikgu wat salah..bukan mcm tu lah cikgu..hish..x pe..kite belajar dari kesilapan an??x pe..saya dah paham nak wat bende tu macam mane..nnti saya ajar cikgu ea..don't worry teacher..i will teach u..wahh..cakap bahasa germen nampak!!kelas gitu..^^..ingatkan esok nak study..tpi cikgu gi drama lah..huhu..x pe..minggu depan..seronok luangkan mase bersama cikgu..=]...

pastu kat dalam perpustakaan tadi...
ade 2 couple dating..nisa ngan wak tang..lela ngan fizi..deorng sweet sanggat..pastu lela kene marah coz panggil effah [nan]..haha..kcian lela..pastu kawan2 saya ckap...ia..cinte lame bersemi lah ni...ceh2 korang..kekasih ati kesayangan aq ko nak aq sumbat kat ne??amboi!!!haha..saya x marah..tegor je...x pe..x marah lah..korang kan kawan idop mati aq sampai mati..sayang gile kat korang tau x???muah cikit...:*

penat lah perot aq wat bende alah ni..k pembace..lov u all..:)..muah muah...

haziqahtaib:)

haziqah berkata terima kasih ♥♥

0 10000 yang berkata:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM.
.awak leh tak tinggalkan comment kat bawah ni ?.
SATU pun jadi lah..haha :3

 

♥haziqahtaib♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

copyright by owner haziqah taib