page

Cute Cherry

suke ke blog ni ? like kan ea..thank awk ..

they are a part of me :)

15 Jun 2011

laki-laki idaman gua..:)

at 21:01


semua orang ade ciri2 pilihan hidup kan??same gak mcm kite..
tapi..bukan 100% idaman yg kite akan dapat..lau dapat just 50% pon dah kire untung gile beb!!

antara ciri-ciri jantan idaman gua:


x merokok
sumpah aku cakap..aku benci benci benci jantan yg isap rokok..x kire lah..depan aq ke..blakang aku ke..yg pasti die 100% x isap rokok lah...bukannye ape..aku x suke orang merokok sbb asap rokok tu membuatkan aku rase cham nak  trbatok2...lgi satu..aku x nak orang yg aku sayang mati cepat..krang x sampai sebulan kawin dah mati sbb sesak napas,jangkitan paru2,kanser n sebagainye...aku x mo jdi JANDA TOP kampong...

jujur n setia pada satu
kalau aku masok dalam alam percintaan ni..aku akan jadi orang yg setia pada pasangan..aq akan beritau die sape skandl aq..so..aq nak die mcm aq...but jangan lah bgitau aq semua kawan2 die..lgipon aq ni bukan jenis nak ingat name orang...orang je yg ingat name aq..huhu..biase lah..artis^^..perasan sudah...so..die kene lah setia...lau x..sebelom aq game n maki2 ko..baek ko batalkan niat aq yg ko nk game aq...jantan mcm ko x gune lah bai!!tau sakit kat ati pompuan jew..asal??terasa ke??padan muke..:p

x payah nak bagi harta ko kat aq
aq x suke budak bgi harta die kat aq..x minat tau...mcm lah aq ni sengkek sangat..die tu x yah lah nak top-up kan aq..aq ad duit...x yah nak bgi sumbangan kat aq...aq x memerlukan pon...baek ko derma kat anak yatim ke,orang miskin ke,orang yg lebih memerlukan ke...x yah bgi kat aq..bukannye ape..nnti die kite dah putos..mulelah die ungkit2 mase lampau..macam boy:sampai ati u wat i mcm ni..
girl:i rase hubungan kite x leh disambungkan lgi...kite pisah je..
boy:nape??
girl:sbb i x nk couple2..
boy:hey..u dah lupe ke??sape yg top-upkan u??sape yg anta u sane sini?sape yg bgi u 1000 setiap bulan??lau bukan i..u dah mati tau x!!
girl:wei!!asal ko sial sangat??ko tu yg trgedik2 nk bgi kat aq..aq trime je lah..ade aq mintak ko sebelom ni??x kan..ko memang bangang lah setan...ko ingat aq sanggap sangat duit ko tu??blah lah bangsat!!
boy:sape yg ajar u mcm ni??slame u ngan i..u x pernah ckap gini..asal tibe2 ni??bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
girl:dah lah..berpeloh bulu ketiak saye dengar awk cakap..x yag contact saye lagi ye setan??bye2..muah2...[dah letak hp]
boy:ello!!!sial tol lah!!
tu sbb aq x mo owg top-up kan aq..nnti jadi gini..hish..mcm2...

x pendiam
aq x suke owg diam..nnti aq x tau nk ckap ape..bile die kepoh2..baru lah aq kepoh sekali..hehe..lgi satu..lau balaz text tu..jgn lah blaz [urm,k,owh,ye]aq x suke..nnti aq blaz:ko nak mati ke setan??huhu..x lah gitu...sopan cikit...macam:awk ni bz ke??ok lah..maaf gangu...lau aq text gitu..maknenye aq kecik ati ngan ko lah bodoh!!ish..x kan itu pon x pham??awk sekolah sampai pra je ke??setan tol lah awk ni!!=,=

jgn cemburu buta
lau setakat cemburu gitu2 je..aq x kesah sangat..leh pujok..ni..cemburu gile2..macam:
girl:B!!
boy:urm..
girl:nape ni??
boy:BB pikir lah sendiri..
girl:cakp lah B..nape??
boy:tdi mase BB lintas jalan,BB pegang tngan pakcik botak tu..asal??die x leh jalan sendiri ke??sampai nk pegang2??
girl:B..orang tu kan bute..tu yg BB tolong die lintas...
boy:alah..BB sengaje je kan??nk pegang2 tngan die..lepas ni b nk pegang tangan sape pulak??hah??
girl:B ni..cemburu x brtempat lah...kite putos!!!
macam ni lah aq x nk..ngan owg bute pon leh cemburu!!sengal..



ok..sampai sini je lah..sbenrnye bnyak lgi nk ditaip..tpi penat lah nk taip bnyak2..brpeloh bulu hidong i tau..huu...bye2..love u..thank for read..muah cikit...

haziqah taib:)

haziqah berkata terima kasih ♥♥

0 10000 yang berkata:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM.
.awak leh tak tinggalkan comment kat bawah ni ?.
SATU pun jadi lah..haha :3

 

♥haziqahtaib♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

copyright by owner haziqah taib