page

Cute Cherry

suke ke blog ni ? like kan ea..thank awk ..

they are a part of me :)

28 Jan 2013

la la la :)

at 22:09


hai :)
okay..takde kene mengena dengan tajuk..tapi..budak ni comel gile kot :)

tahun baru nak abis..seronok ! sebab tak lama lagi dapat gaji yang pertama :D..wah wah..tak sangka dah keje..pastu bile pegi keje ramai pulak orang cakap, "eh ! tak pegi sekolah ke ?'... waaa..saya dah abis sekolah laa kak..jangan lah cakap macam tu..macam saya ni muda sangat lah hai..:'(

seronok kje..kawan baru,bos baru,boyfriend......still takdoo..how sad life. sedara aku cakap,"takyah ade pakwe pakwe dulu,kalau die suke kat kau,die akan masuk meminang kau,bukan buat kau nangis je macam ni.." yah! i love you sedara :')..dengan kau sorang je aku leh share tau..

susah nak bgitau,yeahh..i'm single.nape single ? biasa lah,salah faham kan? tapi,lau nak cite penuh,takleh lah cite kat sini..biar aku dengan kau je yang tau ea wan :')..tapi ade jugak orang cakap aku macam macam..ckap aku curang lah ape lah..hurm..okay..mungkin salah aku,tapi aku takkan curang dengan die..atau aku sama sekali tak pernah maki die or sape sape je lah yang berkenaan dengan die. aku tak tau sape yang buat cite lah kan? orang yang buat cite tu,sila text sye atau chat sye..jangan lah tuduh tuduh..tak baik tau..

mencari boyfriend ? tak kot. dah malas nak couple couple.buat buang air mata je..membazir kay..baik aku betapa dekat gunung ledang lagi bagus..ohh..aah..ade crush baru..si HAIRUL AZREEN..he so cute..:')



anda sangat comel dan comel dan comel :')

cite aku merepek ? memang kan..asik cite pasal boyfriend jee..haaa.lepas ni tak lah cite pasal die,sebab dah takde boyfriend lagi :')
haziqah berkata terima kasih ♥♥

0 10000 yang berkata:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM.
.awak leh tak tinggalkan comment kat bawah ni ?.
SATU pun jadi lah..haha :3

 

♥haziqahtaib♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

copyright by owner haziqah taib