page

Cute Cherry

suke ke blog ni ? like kan ea..thank awk ..

they are a part of me :)

1 Oct 2012

trail spm tamat sudah :')

at 20:31


sebenarnya dah lama habis..saja nak update lagi...wahaha..
susah kot exam kali ni..memang lah..mana ada exam senang.gila tu namanya -_-
macam biasa..ada yang meningkat..ada yang menurun
tak banyak A kali ni *cehh ayat macam kau selalu dapat 10A je ea*
jeles dengan bebudak lulus addmath..sebab saya gagal addmath :'(
cikgu cakap
"alaa..normal lah budak gagal addmath"
"abis..jessice kelas sebelah yang dapat 90 tu tak normal ea cikgu ?"
haha..oke oke..maaf jessice..gurau gurau

ni seminggu sebelum exam....


"alah..takpe larh..seminggu kot...it's oke punya lah"


ni esoknya nak exam


huuuhhh...apebende buku ni merepekkk ??
*lagi lagi sub addmath*

sebelum masuk dewan


ohh god..ni belum baca..ohhh..ni pun..eh eh..kau baca yang mana erk ?


time dah dapat kertas and mula exam





time dah siap..tapi...tengok budak sebelah



hek elleh..ape lagi yang deorang merepek kat kertas tu ? aku nak jawap ape ni ? huhu..fail lah aku gini

keluar dari dewan time last paper...




i wish i could be smart without studying..tapi mana boleh..hang kenalah usahak lebihh..tu lah hang..pemalas..
yaa.kejayaan takkan datang bergolek..even kite nak masak kek pun,still kene belajar dulu kan..macam tu lah nak berjaya :D

kadang kadang,bila aku dapat soalan exam..
mereka sering tanya aku BENDA yang aku tak tahu
then,
aku akan bagi mereka jawapan yang mereka tak tahu :)
tu namanya adil ^_^

the next exam i will make my bed just like the addmath book
like this

eh eh..hangpa kan dah tak sekolah tahun depan
aah lah..haha..:)
haziqah berkata terima kasih ♥♥

0 10000 yang berkata:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM.
.awak leh tak tinggalkan comment kat bawah ni ?.
SATU pun jadi lah..haha :3

 

♥haziqahtaib♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

copyright by owner haziqah taib