page

Cute Cherry

suke ke blog ni ? like kan ea..thank awk ..

they are a part of me :)

18 Jul 2012

tetibe mimpi dia ♥_♥

at 20:31



ari isnin mimpi dia , ari selasa mimpi dia , hari rabu mimpi dia , hari khamis pon...eh eh..tak tak..hari kamis ari ni lah..belum tito lagi..haha..sengal..

nape saya asssiikkk mimpi dia jeeeee ??? erkkkk!!! *ketuk kepala kat dinding sampai dinding pecah* 

untuk awak :
maaf saya wat awak badmood hari tu..awak tau tak saya tunggu mesej dari awak macam orang gile ?
meroyan tau saya..macam orang hilang anak..i'm sorry..insyaallah saya takkan wat lagi :')

msbmf 
i'm miss you so damn much ! and i wish you were here..:D


ohh..tetiba saya rasa saya jatuh cinta dengan zayn malik :)
he so cute ! and islam too :)


ehem ehem..zayn malik..i love you too ^_^


one direction tumblr Pictures, Images and Photos



Zayn Malik Pictures, Images and Photos
hehe,,dapat kiss pulak♥...muaahhh too :*

haziqah berkata terima kasih ♥♥

0 10000 yang berkata:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM.
.awak leh tak tinggalkan comment kat bawah ni ?.
SATU pun jadi lah..haha :3

 

♥haziqahtaib♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

copyright by owner haziqah taib