page

Cute Cherry

suke ke blog ni ? like kan ea..thank awk ..

they are a part of me :)

30 May 2012

i'm gedik's or not ?

at 15:23

 

hai :') lame kite tak jumpe kan kan ? sebelum muke kan tajuk ni,hrap harap tak de yang terasa hati erk..jangan lah rase hati oke sayang..it just a fun..

so..untuk pengetahuan semua,kat malaysia ni memang banyak wanita yang terlebih peramah atau mana panggilan manja nya ialah "gedik's "..ziqa sendiri pon rasa ziqa ni seorang yang gedik..ye lah kan..memang banyak orang cakap belakang..biase lah..mereka ni pemalu..nak cakap depan depan pon malu..so ape yang mereka mampu ialah mengumpat..hua hua..

eh..terbanyak pulak cakap..sorry sorry XD..let's move on ....

1. Perempuan ini teramat mudah perasan. Pantang ada laki terpandang sikit, perempuan ni akan fikir,

"eh eh, dia tengok aku lah. mesti sebab aku ni comel. hee~..jap lagi mintak nom lah tu."

2. Perempuan ini bajet cun woo. Ada jugak antara diorang ni yang memang cun, tapi 0.2% je kot. Lagipon, apa guna cun luar tapi dalam tarak mahu cun woo. kan kan?

3. Perempuan ni automatik teruja bila berada dekat dengan kumpulan lelaki. Perempuan akan terasa dia diperhatikan oleh kumpulan lelaki tersebut, walhal mungkin kumpulan lelaki rasa nak muntah tengok gerak geri perempuan itu, bukan minat sangat. heh.

4. Mengada-ngada. Ni umpama trademark golongan ini. Alah, taktik nak tarik perhatian lelaki, mula lah merengek-rengek mintak itu mintak ini.

5. Perempuan ni rasa semua laki minat kat dia. Macam-macam dia buat nak 'pancing' lah kononnya. Kalau laki tu ade respon, mula lah kate,

"eh, dia ni mesti minat kat aku"

kalau laki tu wat bodoh jek, tak layan, blur dan tiada respon, camni pulak dia kate,

"alahai, sombong nya laki ni. aku tahu dia minat aku, jual mahal la tu"


so..pada pandangan ziqa tu je kott..akhir kata...

biar kita jual mahal,jangan sampai maruah tergadai..




haziqah berkata terima kasih ♥♥

1 10000 yang berkata:

ira shera said...

hoho,. betul3~ kekdg terasa begitu gak.. He3~ kantoi plak :)..

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM.
.awak leh tak tinggalkan comment kat bawah ni ?.
SATU pun jadi lah..haha :3

 

♥haziqahtaib♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

copyright by owner haziqah taib