page

Cute Cherry

suke ke blog ni ? like kan ea..thank awk ..

they are a part of me :)

15 Aug 2012

#50 fakta tentang saya

at 17:34

1#saya tak suka fadlun adnin
2#saya minat baca novel,tapi mudah bosan bila dapat agak ending cerita itu
3#sayang gila kat haiwan
4#lahir pada 26 may 1995
5#PMR dapat 3A je
6#pengguna hotlink dari dulu,kini dan selamanya
7#saya benci PKR sebab mereka munafik
8#tinggi saya 150 je
9#saya suka lelaki yang ada sixpacks 
10#saya suka lelaki yang nama die ade huruf "S"..
11#saya tak suka orang melayu sebuk tiru gaya orang korea..pastu nak cakap bahasa korea masa update fb..annoying oke sayang 
12#saya tak suka cikgu yang sombong..saya takkan tegur dia..
13#saya suka 1 direction lagi lagi zayn malik 
14#saya suka ICT tetapi tak suka nak buat kerja kursus..
15#saya tak suka orang lupa birthday saya..
16#saya tak suka sebab orang lain saya yang kena marah
17#saya masih sayang kan ex saya..HAHA..tapi saya takkan nak balik dekat mereka..
18#saya tak banyak kawan lelaki sebab bila kawan dengan mereka,mereka tidak tahu pasal makeup..:)
19#saya ada acc facebook , twitter , tumblr , myspace dan blogger
20#saya suka bangun tengah tengah malam,pegi dapur dan tegok air dalam peti ais
21#saya ada kembar nama dia siti mariam
22#saya nak kawin dengan bruno mars
23#saya suka ic saya..tapi saya tak suka muka saya di ic saya
24#saya suka orang cakap saya comel
25#saya suka orang yang jujur
26#saya suka number 26 sangat sangat
27#saya suka addmath tapi saya pernah lulus sekali je
28#saya tak suka orang mengaku yang saya ni gf dia padahal saya takde ape ape hubungan pun
29#saya selalu sound budak gedik kat sekolah saya
30#saya seorang pengawas sekolah
31#saya benci orang tag gambar merepek untuk saya
32#saya suka lelaki yang sanggup buat benda demi saya
33#saya tak suka mengemas,saya suka memasak
34#saya pandai main alat musik traingle..haha
35#saya tak suka masuk PLKN
36#saya orang yang sukar difahami
37#saya tak suka lelaki curang
38#saya minat nazim othman
39#saya tak suka orang belagak pasal harta yang dia ada
40#maaf lah kak..saya memang suka show off :)
41#saya suka vitegen warna susu tu..sedap
42#saya sayang kawan kawan baik saya
43#saya suka orang yang sanggup tunggu saya
44#saya taknak masuk asrama
45#saya tak suka orang pukul saya tanpa sebab
46#saya seorang yang jahat..
47#barang barang saya kebanyakkannya warna purple
48#saya suka belajar last minit
49#saya tak suka gay dan les
50#saya sedang suka pada seseorang ^_^

tak tahu nak update ape..ni je yang mampu..:D


haziqah berkata terima kasih ♥♥

0 10000 yang berkata:

Post a Comment

.ASSALAMUALAIKUM.
.awak leh tak tinggalkan comment kat bawah ni ?.
SATU pun jadi lah..haha :3

 

♥haziqahtaib♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

copyright by owner haziqah taib